همه چیز درباره آشپزخانه عروس !

چهارشنبه 2 اسفند 1396
13:10
کوماس

مناسبترین رنگ برای آشپزخانه عروس چیست ؟

انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه عروس یکی از دغدغه های همیشگی زوجهای جوان ، بخصوص عروس خانمهاست !

عروس خانمها معمولا در انتخاب تمام اثاثیه منزل از پذیرایی گرفته تا اتاق خوابها و حتی سرویس های بهداشتی حساسیت و دقت خاصی دارند.

و ترجیح می دهند بهترین انتخابها و چیدمان را داشته باشند که در عین زیبایی و چشم نوازی راحتی و آرامش خوبی هم فراهم کند .

انتخاب رنگ و چیدمان آشپزخانه بسیار سلیقه ایست شاید یک زوج رنگ سبز را ترجیح بدهند.

و یک زوج رنگ نارنجی و … اما چند توصیه در خصوص انتخاب رنگ آشپزخانه عروس وجود دارد.

با این وجود فراموش نکنیم که سلیقه شخصی افراد در اولویت است .

اولین نکته در انتخاب رنگ آشپزخانه عروس انتخاب تن تیره یا روشن است اکثر عروس خانمها رنگهای روشن را به رنگهای تیره ترجیح می دهند.

اما این به این معنی نیست که رنگهای تیره مناسب نیستند بسته به ابعاد آشپزخانه ، رنگ و طرح کابینتها ، رنگ و طرح کاشی ها و … .

بقیه رنگهای آشپزخانه هم در تناسب با آنها می توانند تیره یا روشن انتخاب شوند .

رنگ سفید رنگ محبوب عروس خانمها در آشپزخانه است ! انتخاب این رنگ مزایای زیادی هم دارد از جمله اینکه آشپزخانه را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد که برای فضاهای کوچک مناسب تر هم هست و در کنار سایز وسایل آشپزخانه مانند اجاق گاز و یخچال و … که اکثرا سفید یا نقره ای هستند ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کنند در این حالت که رنگ غالب آشپزخانه سفید باشد حتی انتخاب رنگ پرده هم راحت تر می شود می توان به راحتی از پرده با زمنیه سفید و گلهای رنگی مانند صورتی ، قرمز ، سبز ، زرد و غیره استفاده کرد .


برچسب ها: آشپزخانه عروس ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کابینت آشپزخانه کوماس | کابینت آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]